ORO SKLENDŽIŲ IŠJUNGIMAS
Swirll Flap Off – tai programinis įsiurbimo sklendžių išprogramavimas
VAG bei Mercedes-Benz varikliuose pilnai išjungiame oro paėmimo sklendes (air intake manifold runner)
Oro isiurbimo sklendės gedimas tarp VAG grupės variklių, ypač 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.2 TDI, 2.0 TFSI (2.0TSI)
MERCEDES-BENZ CDI ir kt. – sugedusių oro paėmimo sklendžių (004120, 012597, 008215, P201500, P201700, P202000, P202100 ir kt.) – Intake Manifold Runner, Intake Manifold Runner position sensor, Intake Manifold Flap ir kt.) klaidos.
Kaip vyksta sklendžių remonto darbai?
Jei sklendės užstrigę uždarytoje padėtyje, jos tiesiog atidaromos, nuimamos tvirtinimo ašelės, bei sutvarkoma programinė dalis taip ir varikliui jų tiesiog nebereikia. Taigi mechaniniai ir programavimo darbai atliekami tą pačią dieną.
Problema išsprendžiama ir kitų gamintojų automobiliuose.
Populiariausios klaidos su aprašymais anglų kalba:
P201500 – Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Perf. (Bank 1)
P202000 – Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Perf. (Bank 2)
P202100 – Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Low (Bank 2)
P1475 Resonance intake manifold switchover valve Y22/6
P1476 Resonance flap intake pipe Y22/7
P2023 check Y83 (intake air manifold turnoff switch valve).Circuit open
P1225 Resonance intake manifold switchover valve (Y77)